maandag 27 oktober 2014

Actie op onze Facebookpagina - give away

Hallo allemaal,

het is weer een tijdje geleden...

Maar toch heb ik niet stil gezeten hoor ;)

Er stonden enorm veel workshops gepland: Kaarten inloopdag, Kaart-en knutseldag in Lovenjoel, kindercrea, een kaartendoosje maken...

En er volgen er nog meer...
Deze woensdag kerstlabeltjes maken in een doosje , een kerstkrans maken, een adventskalender, een 3D-fotoframe  bekleden met vlinders, werken met distressinkt,...

Wil je op de hoogte blijven van het reilen en zeilen van de workshop en een beetje van mezelf ;)

Dan kan je me volgen op mijn facebookpagina. Klik hier om er naartoe te gaan ;)

Bij 250 volgers geef ik een bon voor een workshop weg t.w.v. €15
Dus als jij zin hebt om een gezellige toffe leerrijke workshop mee te maken, doe dan lekker mee!

Kaarten inloopdag
Dit waren 2 kaartjes van de kaarten inloopdag. Gewerkt met mijn favoriete papier KRAFT!!!  Onmisbaar in mijn kast, vind het zo mooi om te gebruiken...
Wat vinden jullie ervan?

Tot binnenkort! :)
Cindy


Geen opmerkingen: