zondag 7 juli 2013

Even iets anders..

Klaar om morgen mijn eerste workshopje te gaan doen in deze grote vakantie.
Er zijn weer enkele kids die staan te wachten op een knutselnamiddagje morgen.
Wat gaan we maken?
Een armbandje en oorbellen met bedeltjes van krimpfolie. Erg leuk om te doen.
En donderdag vertrek ik dan voor de eerste keer mee op bivak met de Chiro als kookouder.
Man ma,n man dit vind ik toch wel reuzespannend allemaal.
We zullen met 140 kids de bivakplaats bezetten!
Geweldig toch!
Foto's van het workshopje volgen nog zeker!
Dinsdag is de winkel nog eens open met superactie -70% op oude collectie!!
De shop is veranderd, want we maken ruimte voor de workshoptafel.

Als ie klaar is zal ik zeker nog eens een foto plaatsen. ;)
Dit is wat ik morgen ga doen met de kids in het Binnenhof te Neerpelt.
Leuk toch?







Geen opmerkingen: