vrijdag 10 augustus 2012

Morgen laatste officiële verkoopdag... :(

Dit zal toch eventjes raar zijn...
ik denk dat het besef nog moet komen.
gelukkig knijpen mijn man en ik er eventjes tussenuit de zondag...
het zal nodig zijn.
Ik verheug me wel al op de workshops.
De inschrijvingen beginnen binnen te komen.
Hier ze nog eens allemaal op een rijtje:
CURSUS scrappen: iedere 2e vrijdag van de maand, met uitz van september 13sept 2012 om 19u
                       Iedere maand een nieuwe LO
CURSUS kaarten maken: iedere 4e vrijdag van de maand: startles vrij 28/9 om 19u
Mensen die een abonnement op Hobbyjournaal hebben kunnen nog bij me terecht tot december.
Iedere laatste zaterdag van de maand zal ik nog open zijn om de hobbyjournaals en andere bestellingen op te halen , telkens van 9.30u-12u.
Dus iemand die nog een keer wil komen snuffelen dat kan altijd.
Wil je nog iets bestellen? Dat doe je telkens voor de 10e van de maand, dan is het er zeker die laatste zaterdag bij! ;)
Liefs
Cindy

Geen opmerkingen: