dinsdag 31 juli 2012

as vrijdag 3 augustus YES ACTIE op de blog

Op vrijdag 3 augustus vanaf 9u tot 18u worden er foto's gepost van hobbypakketten aan supervoordeelprijzen.
Alles wat je moet doen om te winnen is als eerste YES! reageren onder de foto.
Je kan dan je gewonnen artikel komen afhalen op zaterdag 4 augustus of laten verzenden tegen €5.95.
Dus zet je schram voor je computer!
Snel zijn is de boodschap.
Spread the word.... on facebook , je blog,  ...
Er gaan wel 50 pakketten de deur uit!
Waaronder gipspaketten, stempelpakketten, knipvellen, papier, kaartpakket, scrappakket, kinderpakketten, embellishments... En nog veel meer...
Wie doet er mee?
Groetjes,
Cindy

5 opmerkingen:

sara timmers zei

Joepie!! Ik doe zeker mee!

Yvonne B zei

Wat een leuk idee ik ga zeker mijn best doen om mee te doen

ScrapMartine zei

Ik zou heel graag meedoen, maar moet werken tot 18u30. Jammer!

jacky zei

ik doe ook mee

Stempelacademie met Cindy zei

Zo te zien zijn er al verschillende echt klaar voor.
@Martine: Als het meevalt doen we het nog een keer op een zaterdag of zondag... Wil het nu eens een keertje proberen.
Ik zou in ieder geval toch nog eens checken, want ik vermoed dat niet alle pakketten weg zullen zijn. Je kan mss na 6 nuur ook nog yessen... :)