donderdag 16 juni 2011

Hier zijn we weer met de derde en laatste kaart uit het babyknipvel van Yvonne


Voor deze derde en laatste kaart haalde ik deze keer de cuttlebug ook boven om te embossen. Ik had alleen beter eerst de stempel "baby" en vlinderstempel afgedrukt en met embossingpoeder bewerkt, nu heb ik dat na het embossen gedaan en dat ging iets minder goed omdat je dan reliƫf in je kaart hebt. Onder het knipvel zie je cirkels die ik ook weer met de cuttlebug heb uitgesneden, een lintje en 2 strikjes kwamen er ook deze keer weer aan te pas en ik heb me rjkelijk uitgeleefd met bloemen en knoopjes zoals julliekunnen zien. Alle bloemen zijn van Prima marketing behalve het groene en het kleine paarse onderaan, die deed ik met een bloemenpons.
Hier en daar een splitpen als hartje van de bloem en kees was klaar. Ook deze kaart is live te bewonderen bij Happy hobby.

Groetjes en nog een fijne avond,
Petri

Geen opmerkingen: